☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

شاید بالاخره در یک روز بارانی چترم راه رها کردم و ژرفای وجودم را آغشته به باران کردم...
شاید...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۰۰، ۰۱:۰۷ - Im!
    🙂💜

چراغ های خیابان🛣⚡

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۰۴ ق.ظ

من تنها نیستم.

من فقط آغوشی برای گریه کردن ندارم.

فقط کسی نیست مرا بخنداند.

کسی نیست به من افتخار کند.

من دوستی ندارم.

سقفی برای زندگی گرمی ندارم.

دسته گلی به منزلم نمی آید.

منزلی سراغ ندارم تا دسته گلی به آن بفرستم.

کسی را ندارم تا فنجان های قهوه ام را برایش کثیف کنم.

من تنها نیستم.

من تنهایی ام را دارم.

ماه شب را دارم.

زمین خیس را دارم.

گذشته ام خیابان شده و حسرت هایم تک تک چراغ های کنار خیابان.
حسرت هایم، گذشته ام را آشکار میکنند، همانطور که چراغ ها خیابان را نمایان میکنند.
من آرزوی تو را دارم.

آن حرف هایت را هنوز دارم وقتی میگفتی ما دوستِ هم هستیم!
من روح نتراشیده‌ام را دارم.

قلب بچگانه‌ام را دارم.
من هرچیزی که با تو بودم را دارم جز خود تو...

 

ازجمله خاطرات دختری که دیگر نیست

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۷
لپ های کوچولوی جونگهو:)

نظرات  (۱)

خیلی قشنگ بود💙

پاسخ:
😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">