☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

شاید بالاخره در یک روز بارانی چترم راه رها کردم و ژرفای وجودم را آغشته به باران کردم...
شاید...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۰۰، ۰۱:۰۷ - Im!
    🙂💜

چالش سوفیا

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۵۶ ق.ظ

بخش اول  کدوم ؟

1*

1)پولدارترین ادم جهان باشی ولی شادی رو حس نکنی 

2) پولی نداشته باشی ولی شاد ترین ادم دنیا باشی ✔

2*

1)جسور بودن ✔

2)اروم بودن 

 
3*

1)منفور بودن ولی مشهور بودن 

2)محبوب بودن ولی مشهور نبودن ✔

4*

1)اهنگساز یه گروه باشی ✔

2)میکاپ ارتیستشون باشی 

 

5*

1) رسیدن به رویات ولی از دست دادن همه چیز 

2)بیخیال شدن رویات و خوب زندگی کردن ✔
 

6*

1)پشیمونی 

2)شکست ✔

7*

1)یه شب کامل تو جنگل 

2) یه شب توی یه هتل ۵ ستاره ✔

 

8*

1)عاشق شی

2)عاشقت بشن ✔

 

بخش دوم

9 ) یه میکروفون بهت دادن فقط میتونی باهاش چند جمله بگی و تمام مردم جهان اون جمله رو بشنون. از چی صحبت میکنی ؟

دنیا همیشه باب میلتون نیست. همیشه به رویاهاتون نمیرسید. اگر هم برسید فقط حریص تر میشید تا بقیه چیز هارو بدست بیارید. برای خوش کردن دلتون دل بقیه رو نشکنین چون شادیتون همیشگی و ماندگار نیست. ممکنه بقیه هم بخوان شاد بشان. اینو بفهمید که فقط شما ادم نیستید

 

10 ) بهت یه فرصت میدن که برای همیشه از این زمان خارج شی گذشته رو برای موندن انتخاب میکنی یا اینده؟

گذشته

 

11 ) توی یه اتاق پر از دروغ حبس شدی و داری به اونجا عادت میکنی تنها راه خروج از اونجا داد زدنِ بزرگترین ترسته. چی رو بلند داد میزنی ؟

اگه دارم عادت میکنم دیگه چرا باید ترسمو بگم؟!
ترس نقطه ضعفه و همه از نقطه ضعف برای شکست بقیه استفاده میکنن. من آدم سازگاریم پس ترجیح میدم همونجا بمونم تا اینکه ترسمو بگم.
 

12)به مدت یه روز یه شنل نامرئی بهت میدن کجا میری ؟

میرم خونه دوستام. اما قبل از اینکه برم خونه هاشون یه پیام بهشون میدم درباره خودم که چالش برانگیز باشه. بعد میرم خونشون ببینم درباره من چی فکر میکنن.

 
13) رویاتو بهت بدن ولی کیپاپو بگیرن قبول میکنی؟

اگه رویام به کیپاپ ربط داشته باشه چی؟ ولی در کل قطعا.

 
14) ادمی که دوست داری باشی رو توصیف کن.

در درجه اول دلم میخواد یه آدم کیوت و مهربون و دوست داشتنی باشم.
یه آدم قابل اعتماد و قابل تکیه و وفادار.
کسی که بین بقیه محبوب باشه و جوری باشه که اگه تو جمعی نباشه همه بگن جای کیم خالی. ولی برام دوست داشتنی بودن مهمتره.

 
15)به نظرت چرا ادما عشق میخوان ؟چرا عاشق میشن؟ (جز هورمونا)

چون آدم تو تنهایی نمیتونه احساساتشو به اشتراک بزاره. انسان موجود اجتماعیه...
16) بنظرت چرا دروغ میگیم ؟

برای خوب نشون دادن خودمون. برای اینکه بقیه بیشتر بهمون اعتماد کنن. برای اینکه حقیقت خیلی تلخه. اگه تلخ نباشه که دروغ نمیگیم. برای فرار از حقیقته.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پ.ن: به نظرم شکست آدم قوی تر میکنه ولی پشیمونی باعث میشه بترسی ریسک کنی و ادامه بدی.

پ.ن: ادمین لنا یه چند روزی نیست من به جاش فعالیت میکنم فقط کمک کنید دیگه🥺🥺

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۷
لپ های کوچولوی جونگهو:)

نظرات  (۱)

چه قشنگ بود:)✨

پاسخ:
ممنون🎀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">