☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

☁️🧸A Rainy day

بوی نم باران خورده کتاب ها...

شاید بالاخره در یک روز بارانی چترم راه رها کردم و ژرفای وجودم را آغشته به باران کردم...
شاید...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۰۰، ۰۱:۰۷ - Im!
    🙂💜

بیو کوتاه

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶ ب.ظ

انیانگ:)

من کیم هستم.

همیشه دلم میخواست یه وب شخصی واسه متنام داشته باشم ولی هیچوقت جرئت زدن وب رو نداشتم چون ناشی ام و هیچی از زدن وب سر در نمیارم😂😂ولی بالاخره دلمو به دریا زدم...

فن بزرگ کیپاپم. از همه بیشتر عاشق ateez و pentagon و bts ام.

من دیوونه دنس و خوانندگی ایم🙃(مدل نوشتنم تو بیو شبیه آدمایی نیست که به نویسندگی علاقه دارند😂)

پیام بازرگانی: میشه یکی تو ساختن یه قالب کمکم کنه و بگه که چه جوری باید یکم به وبم حال و هوای وب نویسندگی بدم؟؟

ممنون که قراره لایک‌کنید مطالبو(🤪) میتونید پست های منو با ((لپ های کوچولوی جونگهو:))) دنبال کنید😉

خیلی وقته بیانو میشناسم ولی هیچ دوست بیانی ندارمTT

 

https://www.namasha.com/channel7121739886

چنل نماشام که فعالیت خاصیم ندارم خداروشکر🙂😂

 

_______________________________________________________

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۵
لپ های کوچولوی جونگهو:)

نظرات  (۵)

❤️زیبا

پاسخ:
😘😘

عالی🥺💖

پاسخ:
مرسی🥺🥺
لطفا وب مارو به بقیه معرفی کن تا دنبالم کنن😘

این وب بسیار خوبه از کیم طرفدارب کنید

پاسخ:
وای مرسییییی😄🎀

بهترین نویسندگان:کیمی و مهری🎈❤️

پاسخ:
من خیلی آماتورم ولی همین علاقه باعث میشه که به نوشتن ادامه بدم. فعلا متن خاصی نزاشتم
لطفا از وبمون حمایت کن
۱۸ دی ۰۰ ، ۱۶:۱۱ محیا نداف اردستانی

💖💖💖موفق باشی مو قرمزی💗

پاسخ:
🥺🥺🥺فدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">